Blåst av tv-bolagen, Dexter dröjer



I största hemlighet har jag gått och myst för mig själv. ”I september börjar alla tv-serier man väntat på igen” har jag upprepat som ett mantra. När folk har förbannat försöket att leva på gratis underhållning hela september har jag dragit nödlögner om Allsvenskan eller Premier League när jag egentligen haft siktet inställt på Dexter Morgan, Hank Moody och Meredith Grey.

När jag nu i upptakten ögnar schemat för air-dates hos de amerikanska tv-bolagen känner jag inget annat än besvikelse.

Alas:

Grey’s Anatomy -25 sept
Dexter -28 sept
Californication – 28 sept
Dirty Sexy Money – 1 okt

Visst. Jag får trösta mig med att femte säsongen av Entourage börjar sjunde september, samtidigt som Alan Balls (Six feet under) nya True Blood. Men det känns mest som ett förspel, en ”prova på första gratis”- hit av den totala tv-bonanza inleds först i slutet av fattigdomens månad.

Dexter, kom tillbaka – allt är förlåtet!


Kommentarer
Postat av: Peebz

fan vad lågt. blir lite nojig för The Shield (även kallad världens mest uppskjutna serie). måste kolla

2008-08-27 @ 17:13:29
Postat av: Anonym

weeds rullar fortfarande iallafall :)

2008-08-27 @ 17:16:46
Postat av: Anonym

weeds nästa avsnitt är säsongsavlutning



sen kan jag ju tycka den ballat ur lite

2008-08-28 @ 19:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0