Billig frisör



På anledning av en läsarkommentar tänkte jag att det är dags för en klippning. Smart nog använde jag min förmåga till konsekvensanalys och insåg att det billigaste var att göra det själv.

Sagt och gjort, huvudet rakades omgående och ett kort togs ur en läbbig vinkel uppifrån. Nu ska man bara växa upp också.

I övriga nyheter har jag för andra dagen i rad lunchat på rester från jobbets gemensamma flyttmiddag i måndags. Middagar i helgen och veckan har bestått av samma soppa jag kokade upp i torsdags, nu utdrygad med pasta. Men ikväll är det dags för ny matlagningskonst rotfrukternas och köttbuljongens förlovade land.

Life is good – life is cheap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0