Blaze of glory?



Eftersom jag blev på dåligt humör av att någon av våra läsare kritiserat min Omelette Copenhagen i gårdagens avsnitt ville jag bättra på min matlagning idag. Jag valde att göra en utmärkt borsct till mig själv. Avnjöt med en massa ägghalvor och ett fylligt glas joniserat vatten, utsökt. Bilden på soppan blev väl röd att publicera så jag valde en annan.

Torskade på två ostburgare och ett wienerbröd idag också, 35 välspenderade kronor.
Till helgen blir det hundrakronors-knepet... Vad är det kan man undra? Time will tell.

Kommentarer
Postat av: J

Jag hoppas att det där är en bild av din bokhylla.

Har du inte en Bon Jovi-matrjosjka kommer jag vara för evigt besviken.

2008-09-04 @ 00:39:23
Postat av: k

go olle, go olle, go olle

2008-09-04 @ 01:07:26
Postat av: Krögarn

Har 100 kronors tricket något med torkade bananskal att göra? i så fall, ta det från mig och en långperson du har känt länge när jag säger: DET FUNKAR INTE!

2008-09-04 @ 10:47:33
Postat av: Kenneth

Men va fan Olle. I förra inlägget skrev du att budgeten för helgen var noll kronor och nu är den helt plötsligt uppe i 100 kr?



Jag hoppas verkligen att 100 kronors tricket är ett sätt att fiffla till dig 100 kronor annars blir jag besviken...



Känns lite som om hela ditt leverne genomsyras av amatörism och amatörism är bara att föredra inom porr.

2008-09-05 @ 11:41:04
Postat av: Kenneth

Aaa det var inte Olle som hävde ur sig dessa förivrade ord... :(

2008-09-05 @ 11:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0