Saknad..



Två veckor avklarade. Dags att ta en funderare på vad man saknar mest.

Om jag ska va helt ärlig så känns det som att maten har funkat bäst. Det har blivit en rolig grej att se vad man kan googla fram för spännande med rödbetor, kålrot, bacontärningar och blodpudding. Jag har till och med lyckats bjuda kompisar på både lunch och middag.

Vad jag däremot saknar är de oförutsedda utgifterna. Det hade liksom varit najs att kunna lämna in sina mattor på tvätt. Sina skjortor på strykning, eller sina vårjackor på kemtvätt. Inte ens en burk tandtråd har man ju råd/lust att slösa på med den här budgeten.

Sen verkar det som han den där Mattias kastat in handduken. Men vem vet. Han kanske bara lever på noll kronor, har satt den där mäsk-satsen och lever under radarn.

Vi får väl se..

Kommentarer
Postat av: JB

Olle, jag har ett strykjärn jag kan låna ut...

2008-09-15 @ 18:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0